19.10.12

It's Pumpkin time! Οι κολοκύθες μου!

Χαιρετώ την όμορφη παρεούλα μου! Είστε καλά; Εύχομαι να περνάτε όμορφα και προπάντων δημιουργικά αλλά ... τι λέω; Περνώντας από τα σπιτάκια σας βλέπω κάνετε θαύματα, δεν σας σταματά τίποτε! Κι έτσι πρέπει να είναι νομίζω ... για να αγιάσει και λίγο το μέσα μας! Πώς να ξελαμπικάρει η έρμη η μάνα που τρέχει να προλάβει, παιδιά, σκυλιά, γατιά, σπίτι, σύζυγο, δουλειά ... Ουφ, κουράστηκα και μόνο που τα είπα!!!!

Ο Οκτώβρης κοντεύει να τελειώσει και μαζί με εκείνον τελειώνουν πια και οι δουλειές του σπιτιού για την προετοιμασία του χειμώνα. Εμένα μου έμεινε μόνο η κουζίνα ... Πρέπει να ξεσκαρτάρω ό,τι δεν χρειάζομαι, να καθαρίσω τα ντουλάπια και τα συρτάρια, και τέλος να πλύνω όλες τις κουρτίνες του σπιτιού πριν στρωθούν τα χαλιά. Δυστυχώς κάθοδο της θερμοκρασίας δεν είδαμε ακόμη. Μόνο την προηγούμενη εβδομάδα έριξε μια δυνατή μπόρα (που πολύ την ευχαριστήθηκα) κι αυτό ήταν όλο ... Ήλπιζα κι εγώ πως επιτέλους αφήσαμε το καλοκαίρι αλλά πού ... δεν μας αφήνει αυτό!




Από εκείνη την ημέρα τη βροχερή με έπιασε ο δημιουργικός μου οίστρος και σκαρφιζόμουν τι άλλο θα μπορούσα να κατασκευάσω για να εμπλουτίσω τη φθινοπωρινή μου διακόσμηση
Στα ξένα μπλογκς παρακολουθώ το "φαινόμενο της κολοκύθας". Πράσινες, κίτρινες, πορτοκαλί, άσπρες, με γλίτερ ... χαμός ... Βέβαια οι άνθρωποι γιορτάζουν το "Halloween" στα μέρη τους, μου άρεσε όμως σαν ιδέα γιατί εμείς εδώ στην Ελλάδα δεν το έχουμε συνηθίσει.
Έτσι βρήκα από τα υφάσματα που φυλάω χρώματα του φθινοπώρου ή έστω γήινα, βαμβάκι από παλιά μαξιλάρια, για να τις παραγεμίσω, (πλυμμένα με το αγαπημένο μου μαλακτικό, που δεν τα είχα πετάξει για τον σκοπό αυτό), διακοσμητικό σκοινί, βελόνα και κλωστή και έφτιαξα τις κολοκύθες μου! 





Τις έβαλα και μόστρα δίπλα στο τζάκι και μια χαρά μου φαίνονται! Εσείς τι λέτε;




Πρέπει να σας αφήσω τώρα διότι μοσχομύρισαν τα τσουρεκάκια που ψήνω για την μικρή πριγκίπισσα! Τέλειο κολατσιό για το σχολείο!










Σας στέλνω τα φιλιά μου και εύχομαι να περάσετε ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο!


Hugs!!!!




26 σχόλια:

  1. Και συ δεν πας πίσαω στα... θαύματα! Οι κολοκύθες σου είναι εικαστικά έργα. Και η επιλογή των χρωμάτων πολύ ζεστή! Καλό χειμώνα λοιπόν, για να ολοκληρωθεί το τοπίο! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marronblogger, ευχαριστώ που με επισκέφθηκες! Το σχόλιό σου με έκανε πολύ χαρούμενη! Καλό χειμώνα και σε σένα εύχομαι! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίες οι κολοκύθες σου! Άσε κι εγώ τρελαίνομαι με τα ξένα μπλογκς, χαμός έτσι;
    Κι αυτά τα άτιμα τσουρεκάκια σου, στρουμπουλά και ζηλευτά! Έχεις δίκιο και τα δικά μου παιδιά το λατρεύουν!
    Α! Κουρτίνες και παράθυρα τα τελείωσα σήμερα μετά από... δεν θυμάμαι πόσο καιρό! Μου φάνηκαν άπειρα, γι αυτό χάθηκα με όλη αυτήν την γενική καθαριότητα (που συνεχίζεται... ουφ!).
    Κουράγιο μανούλα!
    Σε φιλώ κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσάκι μου γλυκό, αυτά τα ξένα μπλογκς είναι μεγάλο κόλλημα! Κι εγώ είναι να μην δω κάτι ... άπαξ και μου έρθει η ιδέα, η έμπνευση που λένε, στο λεπτό έχω σκεφτεί κι άλλα 10 πράγματα διαφορετικά! Το θέμα είναι να δούμε πότε και τι θα πρωτοφτιάξω ...
      Όσο για την καθαριότητα, Λιτσάκι μου κουράγιο! Σε λίγο καιρό θα είσαι πιο χαλαρή και σε βλέπω αραχτή μπροστά στο τζάκι! Σε έφτιαξα τώρα; Φιλιά κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  3. Φοβερή η ιδέα της ένστολης και πολύχρωμης κολοκύθας!!!! Ταιριάζει τέλεια για φθινοπωρινό ντεκόρ!!! Τα τσουρέκια όμως είναι αυτά που με ξετρέλαναν και δεν σου κρύβω ότι ζήλεψα το κολατσιό της πριγκιπισσούλας σου!!! Καλοφάγωτα και καλό Σαββατοκύριακο και στις δυο σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου, το ντεκόρ είναι αυτό που μας ανανεώνει λιγουλάκι! Και φέτος είπα να το τολμήσω!
      Μακάρι να μπορούσα να σου στείλω κι ένα τσουρεκάκι! Θα ήταν μεγάλη μου χαρά! Σε φιλώ γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  4. Πολύ μου αρέσουν οι ντυμένες κολοκύθες σου και πάρα πολύ όμορφος ο συνδυασμός χρωμάτων που επέλεξες!
    Τα δε τσουρεκάκια σου πραγματικά χάρμα οφθαλμών! Τυχερή η μικρή πριγκιπέσσα!
    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιονάκι μου, ευχαριστώ! Και να φανταστείς τις έραψα χωρίς ραπτομηχανή στο πιτς φιτίλι!
      Τα τσουρεκάκια είναι από τα πιο εύκολα που υπάρχουν, μπαίνουν όλα μαζί τα υλικά στη λεκάνη για ζύμωμα. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι να διαθέσεις είκοσι λεπτά από το χρόνο σου για να ζυμώσεις. Αυτό είναι το μυστικό! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. πρωτότυπες οι κολοκύθες! Τα τσουρέκια φαίνονται πολύ αφράτα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kathy, χαίρομαι που σου άρεσαν όλα! Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλές οι κολοκύθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τελειες οι κολοκυθες σου! αν και μου φαινονται λιγο ξενικο εθιμο και δεν τις εχει συνηθισει το ματι στα ελληνικα σπιτια, ομολογω οτι η δικη σου προταση ειναι πολυ πολυ ομορφη! μ αρεσει ιδιαιτερα και το τζακι σου και ο τροπος που εχετε αξιοποιησει το κενο μεταξυ τζακιου και τοιχου

    καλως σε βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. talibanoula, καλωσόρισες!!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι κολοκύθες παρόλο που εδώ εμείς δεν έχουμε τέτοιο έθιμο. Πού ξέρεις ... μπορεί σε λίγα χρόνια να το υιοθετήσουμε κι αυτό! Άλλωστε τόσα και τόσα ξενόφερτα ήρθαν και στην Ελλάδα κι έχουμε συνηθίσει!

    Το τζάκι μου, να σου πω την αλήθεια, έτσι ακριβώς το ονειρευόμουν πριν ανακαινιστεί το σπίτι! Φανταζόμουν βέβαια τα ράφια να λειτουργούν ως βιβλιοθήκη αλλά δυστυχώς τα στηρίγματά τους δεν αντέχουν πολύ βάρος οπότε αρκέστηκα στο να βάλω μόνο διακοσμητικά.

    Εύχομαι να σου αρέσει η περιήγησή σου στο μπλογκοσπιτάκι μου! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ γλυκές οι κολοκύθες,
    βρήκαν τη θέση τους δίπλα στο τζάκι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σοφάκι μου, ευχαριστω! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα. Οι κολοκύθες σου είναι πολύ όμορφες και η θέση που τις τοποθέτησες δίπλα στον τζάκι. Τα δε τσουρέκια...μας έσπασαν τη μύτη!! Σου έχω ένα μικρό βραβείο εδώ για να παραλάβεις http://eimaipaidi.blogspot.gr/p/blog-page_5.html
    Καλή Κυριακή σου εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι πρωτότυπες που είναι οι κολοκύθες! Πολύ ωραία ιδέα να χρησιμοποιήσεις ύφασμα... Τα δε τσουρέκια, τα θυμάμαι από τις παλιότερες αναρτήσεις σου! Όνειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αναστασία μου, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! Φιλιά στα ζουζούνια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρώτη φορά βλέπω "ντυμένες" κολοκύθες και η αλήθεια είναι ότι εντυπωσιάστηκα! Έχεις επιλέξει υπέροχα χρώματα και η γωνιά δίπλα στο τζάκι δείχνει πολύ όμορφη!
    Και τα τσουρεκάκια όμως έχουν τη δική τους ομορφιά! Υπέροχα και σίγουρα μυρωδάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. sundayspoon, ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα αυτά!

    Τα τσουρέκια να τα δοκιμάσεις και δεν θα απογοητευθείς! Μια που το 'χεις δηλαδή με τη μαγειρική!
    (αν κατάλαβες καλά έκανα τη βολτίτσα μου από το σπιτάκι σου! Μόνο που δεν μπορώ να συνδεθώ για να γίνω αναγνώστης, θα προσπαθήσω όμως πάλι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό, γλυκό και χαρούμενο Νοέμβρη να έχετε!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φιλιά και σε σένα Κικίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. (Αχ..σου είχα στείλει σχόλιο αλλά δεν το βλέπω πουθενά:(
    Δεν πειράζει..
    Έλεγα λοιπόν οτι μου αρέσουν πολύ οι κολοκύθες και η δική σου εναλλακτική πρόταση είναι μια σούπερ ιδέα..μπορείς να φτιάξεις τέτοια βάζοντας μέσα αποξηραμένη λεβάντα,ή άλλα αρωματικά.Μπορείς να τα φτιάξεις μικρότερα και ή να τα κρεμάσεις ή να στολίσεις γωνιές όπως αυτή του μπάνιου ή της κρεβατοκάμαρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φιλεναδίτσα μου, δεν ξέρω τι έχει πάθει ο blogger! Ακόμη και η διεύθυνση του email σου μου την βγάζει "ύποπτη"! Τέλος πάντων ...

    Ευχαριστώ πολύ για τις ιδέες! Θα τις έχω υπόψη μου!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή