10.12.11

Ένα βραβείο που με συγκίνησε

Μετά τον πανικό της διακόσμησης του σπιτιού για τα Χριστούγεννα και αφού τακτοποιήθηκαν όλα (επιτέλους οι άδειες κούτες μπήκαν στο πατάρι), τσουπ να ένα βραβειάκι "για μικρό σπιτάκι" λέει ... Και ποιος μου το χαρίζει; Δύο υπέροχες bloggers η Κική από το blog kikalazart-kiki.blogspot.com και η Onirokosmos από το blog onirokosmos-art.blogspot.com με συγκίνησαν πολύ!!! 

Ξέρετε μου φαίνεται απίστευτο που έχω αποκτήσει ένα μπλογκοσπιτάκι ζεστό, δεν με νοιάζει που είναι μικρό (γιατί όλοι οι καλοί χωράνε...), που αφήνετε τα σχόλιά σας, τα οποία μου δίνουν μεγάλη χαρά και που έχουμε δημιουργήσει μια απίστευτη παρέα και τα μηνύματα δίνουν και παίρνουν ...  Όλο αυτό το αλισβερίσι με κάνει και αισθάνομαι όμορφα! Σας ευχαριστώ όλους και όλες!!!!!!! Με κάνετε πολύ πολύ χαρούμενη!

Με τη σειρά μου κι εγώ λοιπόν θα το χαρίσω σε 5 μικρά σπιτάκια (λέγοντας μικρά εννοούμε μπλογκάκια με λιγότερους από 200 αναγνώστες)

Στο γλυκό μου το Λιτσάκι  fraulitsasworld.blogspot.com
Στην νεράιδα Αναστασία  neraidoskoni-creations.blogspot.com
Στην Εβελίνα  handarteveline-handarteveline.blogspot.com
Στην Λίλυ  thelillyfairy.blogspot.com
Στις Fro and Sissy  heartmadedesignsbyfroandsissy.blogspot.com

Καλορίζικο κορίτσια και με το καλό να τους χιλιάσετε τους αναγνώστες!

Πολλά φιλιά!

5 σχόλια:

  1. Με γειά το βραβειάκι Πριγκιπέσα μας....Το αξίζεις, γιατί το σπιτάκι σου είναι πάντα ανοιχτό και φωτεινό κι έχει μια καλή γωνιά για τον καθένα...σαν την νοικοκυρά του που έχει πάντα μια γλυκιά λεξούλα για τον καθένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩ (φωνάζοντας και τραγουδώντας)!!! Πόσο χάρηκα! Είναι η έκτη φορά που το παίρνω και κάθε φορά με κάνει το ίδιο χαρούμενη!!! Σημαίνει πως ήμουν μία από τις 5 επιλογές σου και χαίρομαι ειλικρινά!!
    Σου εύχομαι πολλά βραβεία ακόμη γιατί τα αξίζεις και σ'ευχαριστώ πολύ πριγκιποπούλα μου!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερινάκι και Πανταζή είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που αισθάνεστε έτσι στο σπιτάκι μου! Μεγάλη μου τιμή και χαρά να σας έχω στην παρέα μου! Να ξέρετε πως περνώ υπέροχα μαζί σας! Περιμένω πώς και πώς νέα από το δικό σας σπιτάκι, να μάθω τα κατορθώματά σας ... Καλό βράδυ!

    Λιτσάκι μου καλό, δεν έχουμε πολύ καιρό που γνωριστήκαμε όμως όταν πω να κάνω τη βόλτα μου από σένα, στρογγυλοκάθομαι και απολαμβάνω! Το σπιτάκι σου το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που το ανακάλυψα και πάντα έχεις τον τρόπο να με ξεκουράζεις! Εύχομαι και σε σένα πολλά βραβεία!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πριγκηπέσσα, εύχομαι ακόμα και όταν το "σπιτάκι" σου μεγαλώσεικαι γίνει...τεράστιο, να συνεχίζει να είναι μια ζεστή, χαρούμενη γωνίτσα! Πολλά φιλιά και ακόμα περισσότερα μελλοντικά βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Princess blogοφιλενάδα μου σ'ευχαριστώ θερμά που βρήκες τον καλύτερο τρόπο μετά από τόσο καιρό να με ξανακάνεις χαρούμενη για την γνωριμία μας!Σου υπόσχομαι ότι θα το μεγαλώσω το σπιτάκι μου για να σου μοιάσω!!! Σας ευχόμαστε οικογενειακώς καλές γιορτές με υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή