28.5.11

Βοήθεια συντοπίτες!!!

Γεια σου μπλογκογειτονιά! Μου έλειψες πολύ μα δυστυχώς δεν βρίσκω αρκετό χρόνο λόγω δουλειάς (εποχιακή εργασία), νοικοκυριού, φροντίδας της μικρής πριγκίπισσας... Φτάνει το βράδυ και δεν έχω πια κουράγιο να ασχοληθώ με τίποτε άλλο. Έχω αφήσει κατασκευές στη μέση, θέλω να τις τελειώσω αλλά δεν μου μένει αρκετός χρόνος.
Μπήκα πριν από λίγο στο blog μου και διαπίστωσα ότι εξαφανίστηκαν οι αναγνώστες μου!!! Και ενώ στον πίνακα ελέγχου φαίνονται αριθμητικώς, έχουν εξαφανιστεί και από εκεί. Επισκέφθηκα κάποια άλλα blog και παρατήρησα το ίδιο φαινόμενο. 
Δεν μπόρεσα να βρω μια λύση από την βοήθεια του blogger. 
Μήπως ξέρει κανείς να μου εξηγήσει τι συμβαίνει και να με κατατοπήσει  ώστε να βρω μια άκρη;
Θα σας είμαι ευγνώμων!!!


2 σχόλια:

  1. ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ...ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΣ.ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΨΑΧΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΑΚΡΗ ! HELP! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !
    Υ.Γ. ΩΡΑΙΟ BLOG !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελίνα μου, το προβληματάκι αυτό λύθηκε μόνο του, δυστυχώς δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Μπήκα στο μπλογκάκι σου, πήγα πάνω αριστερά στην οθόνη και πάτησα το κυκλικό τόξο που σημαίνει ανανέωση τρέχουσας σελίδας, ξαναφορτώνεται η σελίδα σου και φαίνονται οι αναγνώστες. Κάνε μια προσπάθεια κι εσύ. Τώρα τι να πω; Εύχομαι να βοήθησα! Για οτιδήποτε μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή