22.9.12

Τα δώρα της φύσης

Μπλογκογειτόνισσες, σας χαιρετώ!!! Εύχομαι να είστε καλά και να μπήκατε στους ρυθμούς της καθημερινότητας και της ρουτίνας, της γλυκιάς ρουτίνας, θα έλεγα, μιας και το φθινόπωρο αποτελεί για μένα εποχή ιδανική για ανασυγκρότηση, για εσωτερικές και εξωτερικές αλλαγές, τακτοποίηση και διακόσμηση του σπιτιού ...

Τα σχολεία άρχισαν κι επιτέλους κυριαρχεί λίγη ησυχία στο σπίτι οπότε κάνω τις δουλειές μου χωρίς να με ενοχλεί κανείς ... Πόσο μου είχε λείψει αυτό! Μια χαρά είναι τα παιδάκια μας όμως έρχονται στιγμές και φτάνουμε σε ένα σημείο που δεν αντέχουμε άλλο! Οι περισσότερες με καταλαβαίνετε!
Δεν έχασα ευκαιρία και ανασκουμπώθηκα αρχίζοντας το καθάρισμα σε κάθε δωμάτιο ξεχωριστά μην πάθω και τίποτα η γυναίκα (είπαμε, μην μπούμε κατευθείαν στα σκληρά ...)!   

Ααααχχχχχχ ... Φθινόπωρο ... Αυτές τις είκόνες αντίκρυσα από το παράθυρό μου πριν λίγες ημέρες! At last ...


Σήμερα έκανε λίγη ψύχρα παραπάνω και αισθάνθηκα τόσο όμορφα που την ένιωσα στο δέρμα μου ... Πρότεινα στην μικρή πριγκίπισσα να πάμε μια βόλτα να μαζέψουμε κουκουνάρια και ξερά κλαδάκια για να φτιάξουμε κάτι, οτιδήποτε, δεν είχα κάτι συγκεκριμένο στο νου μου.
Δεν πήγα μακριά ... λίγο πιο πάνω από το σπίτι μου υπάρχει λίγο πράσινο και βρήκα κουκουνάρια, κυπαρρισόμηλα, κλαδιά από πεύκα και κυπαρρίσια. Τα χρώματα δεν είναι τα χρυσοκίτρινα και τα πορτοκαλί όμως συμβιβάστηκα με όσα καλούδια μαζέψαμε.

Το καλάθι μας γέμισε



Τα κουκουνάρια βρήκαν τη θέση τους στο βάζο


Την αγάπη μου για τα κεριά την γνωρίζετε
Είχα φυλαγμένα στο ντουλάπι βαζάκια από μέλι και τα αξιοποίησα καταλλήλως ... 
 

Έβαλα μέσα αστεροειδή γλυκάνισο
 

 και έδωσα μια τελευταία πινελιά με διακοσμητικό σχοινί 
 

Τέλεια δεν έγιναν;

Τώρα όλα αυτά βρήκαν τη θέση τους στο πάσο της κουζίνας μου



Τα δώρα της φύσης ... απλά υπέροχα!

Καλό βράδυ!



18 σχόλια:

  1. Τι όμορφη διακόσμηση και πολύ οικονομική μάλιστα! Μπράβο! Καλό φθινόπωρο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, χαίρομαι που σου άρεσε το ντεκόρ! Καλό φθινόπωρο και σε σένα! Φιλιά στα ζουζούνια σου!

      Διαγραφή
  2. Κοριτσάκι μου, τι όμορφη η σκέψη σου!!! Πραγματικά με ξεσήκωσες αύριο θα βγω για κουκουναρομάζεμα!!!!! Οι συνθέσεις σου έγιναν πολύ όμορφες και αρμονικές!!! Καλό φθινόπωρο και με το ανάλογο decor λοιπό!!!! Φιλιά στη μικρή μαθητριούλα να δώσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε λοιπόν, καλό κουκουναρομάζεμα και περιμένω να δω πώς θα τα στολίσεις (αυτό σημαίνει πως θα έχει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αναρτησούλα)! Φιλιά πολλά Κικίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό φθινόπωρο καλή μου, διαβασα και την προηγούμενη ανάρτηση και πολύ μου άρεσε! Αντε να έρθω μεθαύριο απο Ρόδο να τα πούμε λιγακι κι απο κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό φθινόπωρο Έλενα! Με το καλό να έρθεις, σε περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς το φθινοπωρινό κορίτσι!
    Πολύ πολύ όμορφες οι φθινοπωρινές διακοσμητικές πινελιές και ειδικά αφού είναι χειροποίητες, ακόμα καλύτερα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα και πάλι Ερμιόνη μου! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Πάντως το χειροποίητο έχει άλλη αξία, όσο απλό και αν είναι, και αυτό πάντα θα το εκτιμώ! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία διακόσμηση! Καλό φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου ευχαριστώ! Καλό φθινόπωρο και σε σένα! Φιλιά στην μικρή σου νεράιδα!

      Διαγραφή
  8. πολύ όμορφες οι συνθέσεις που έφτιαξες! Φθινοπωρινές!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kathy, καιρός να μπούμε και λίγο στο κλίμα! Άλλωστε είναι από τις αγαπημένες μου εποχές το φθινόπωρο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφες και τελείως ανέξοδες οι φθινοπωρινές σου προτάσεις Κωνσταντίνα μου μπράβο τελικά φαντασία μόνο χρειάζεται και εσύ έχεις άφθονη!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sophie μου, εμείς οι καλλιτέχνες (χι... χι... χι...) αρκεί να δούμε μια εικόνα, ένα τόσο δα πραγματάκι και να εμπνευστούμε! Δεν συμφωνείς; Καλή εβδομάδα και σε σένα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. καλως ηρθες φθινοπωρο!
    κι εγω την αγαπω αυτη την εποχη γιατι αρχιζουν τα χουχουλιασματα, οι φλις κουβερτουλες, τα χεστα καφεδακια και η χειμερινη διακοσμηση του σπιτιου!καλη αρχη λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Thomi μου, πράγματι τα πεθυμήσαμε όλα αυτά που περιγράφεις! Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. fotolabida ευχαριστώ! Καλή Κυριακή και σε σένα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή